Твердопаливний котел DTM Universal 14 кВт з водонаповненою колосниковою решіткою і ручним завантаженням палива. Котел працює на дереві, вугіллі та може виступати як утилізатор побутового сміття. Від якості палива залежить тільки термін роботи на одному завантаженні — від 6-8 годин на деревному паливі, до 8-12 годин на вугіллі. Модель котла універсальна, так як процес подачі повітря на горіння може здійснюватися механічним регулюванням (роблячи процес енергонезалежним) або ж примусово — за допомогою установки автоматики і турбіни. Якісна збірка і товщина сталі корпусу теплообмінника (4 мм) дозволяють котлу прослужити тривалий термін. Виріб має трьохдверну конструкцію з розташованими під кутом завантажувальними дверцятами, що спрощує експлуатацію і очищення.
Конструктив:
- Дверцята котла мають надійну трьохдверну конструкцію з можливість регулювання ступеню герметичності. Герметичність досягається за рахунок ступеня прилягання керамічного шнура за допомогою регулювання зʼємних петель, які так само дають можливість установки дверей, як на праву, так і на ліву сторону.
- Верхні дверцята котла відкривають доступ до класичного поличного теплообмінника, що має три полки, які забезпечують ефективний з'єм тепла, надійну роботу й легке очищення. Камера згоряння котла виконана зі сталі, товщиною 4 мм.
- Середні двері дають доступ до досить глибокої і об'ємної топкової камери. У задній частині завантажувальної камери знаходиться канал подачі повітря, який рівномірно розподіляє подачу повітря в процесі горіння та забезпечує ефективне спалювання палива. Подача повітря здійснюється за рахунок природної тяги або ж примусово за допомогою турбіни.
- Нижні дверцята котла відкривають доступ до нижньої частини камери згоряння (зольника), в якому є внутрішні двері, що обмежує просипання палива дрібної фракції, а можливість їх зняття дозволить здійснювати більш зручну чистку. Відкривши дверцята, отримуємо доступ до водонаповнених трубчастих колосників, які дозволяють більш ефективно знімати тепло і підвищують надійність котла.
Підключення:
- При природній тязі використовується шибер на нижніх дверцятах, який може регулюватися вручну за допомогою болта або ж механічним регулятором, що підключається з правої сторони котла в патрубок діаметром 3/4" і контролює відкриття/закриття за допомогою ланцюжка, прикріпленого з шибера. З лівого нижнього боку котла передбачений фланець для підключення турбіни, є можливість управляти режимами роботи котла за допомогою автоматики в повністю автоматичному режимі. А за допомогою механічного термометра, встановленого у верхній частині, можна контролювати температуру котла.
- Здійснюється через патрубки подачі і відведення 2". Також у верхній частині котла знаходиться патрубок для установки групи безпеки 1", а праворуч — патрубок для підключення механічного регулятора тяги 3/4".
- Котел має круглий отвір димоходу, що дозволяє відразу монтувати його без додаткових витрат на перехідники. У димоході є регулюючий шибер з інформативним фіксатором положення, за допомогою якого можна регулювати тягу.
Переваги DTM Universal:
- Економна витрата палива.
- Високий показник ефективності, ККД 85%.
- В основі класичний поличковий теплообмінник.
- Водяні колосники.
- Об'ємна топкова камера.
- Можливість підключення механічного регулятора тяги.
- Можливість підключення автоматики і турбіни.
- Патрубок для підключення групи безпеки.
- Круглий перетин димоходу.
- Можливість регулювання герметичності і установки дверей як на праву, так і на ліву сторону.
- Простота обслуговування і експлуатації.
- Висока якість виготовлення.
- Мережа сервісних центрів в Україні.
Основні елементи котла:
1. Зовнішні облицювальні панелі.
2. Дверцята теплообмінника (для технічного обслуговування).
3. Дверята камери згоряння (для вивантаження попелу).
4. Дверцята зольника.
5. Внутрішні дверцята зольника.
6. Регульовані повітряні заслінки.
7. Патрубок подачі теплоносія в систему.
8. Патрубок повернення теплоносія.
9. Патрубок під'єднання групи безпеки.
10. Патрубок під'єднання механічного регулятора.
11. Теплообмінник.
12. Труба димоходу.
13. Регулятор шибера тяги.
14. Канал подачі повітря в камеру згоряння.
15. Фланець з'єднання турбіни.
16. Колосники наповнені водою.
17. Ручки дверей.
18. Ніжки.