Твердопаливний котел DTM Turbo 24 кВт – це сталевий котел тривалого горіння з трубчастим теплообмінником і чавунною колосниковою решіткою. Виріб працює на будь-якому типі твердого палива (антрацит, вугілля, брикет, торф, дрова) і завдяки своїй конструкції має високу ефективність (ККД 86%). Котел комплектується автоматикою і вентилятором, що дозволяє автоматизувати процес горіння палива. Кілька рівнів подачі повітря в топку з можливістю регулювання за допомогою шиберів на боковій стінці, забезпечують надійну роботу. Якісна збірка та сталевий теплообмінник дозволяють виробу прослужити тривалий термін. Котел має трьохдверну конструкцію з вигнутими завантажувальними дверима, що спрощує експлуатацію і чистку. Пристрій можна використовувати як утилізатор побутового сміття. Від якості палива буде залежати тільки термін роботи на одному завантаженні: 8-12 годин на деревному паливі та 12-24 години на вугіллі.
Конструктив:
- Сучасний вид обшивки дозволяє поліпшити ергономіку котла.
- Дверці котла мають надійну конструкцію з можливість регулювання ступеня герметичності. Герметичність досягається за рахунок ступеню прилягання керамічного шнура за допомогою регулювального болта. Виріб має троє дверцят, що спрощує доступ в камеру згоряння і чистку.
- Верхні дверці відкривають доступ до теплообмінника, який виконаний з декількох рядів високоякісних жарових труб, що підвищує його ККД. Камера згоряння котла виготовлена з жароміцної котлової сталі, товщиною 5 мм.
- Середні дверцята відкривають огляд до об'ємної топкової камери, в нижній і середній частині якої, є форсункові отвори для подачі повітря. Це два з трьох каналів подачі повітря в топку, які регулюються шиберами з правого боку котла. Надходження повітря здійснюється за рахунок турбіни по каналах воздуховодів. Така система дозволяє рівномірно розподіляти подачу повітря в процесі горіння і забезпечує ефективне спалювання палива.
- Треті дверці були об'єднані, що спростило доступ до зольника котла при його обслуговуванні (чищення). Решітка котла виконана з чавуну і легко замінюється в разі прогорання, а піддон зольника допоможе легко очистити котел від попелу.
Автоматика:
Управління турбіною здійснюється контролером, який має кілька роз'ємів для підключення і датчик температури. Він керує турбіною, включаючи/вимикаючи її в залежності від заданої температури, регулює частоту обороту вентилятора і насоса. На автоматиці можна задати необхідну температуру для включення і відключення насоса. Для датчика температури є спеціально вбудована гільза в патрубок подачі теплоносія, що дозволяє датчику більш точно реагувати на температурні зміни, підвищуючи економічність і точність роботи котла. Модель поставляється з повним комплектом автоматики, який включає в себе мікропроцесорний контролер та турбіну, які повністю керують процесом горіння.
Підключення:
- Здійснюється через патрубки подачі і відведення. У верхній частині котла є патрубок для установки групи безпеки 1", а на зворотному патрубку – штуцер для зливу теплоносія 1/2".
- Котел має круглий отвір димоходу, що дозволяє відразу монтувати його без додаткових витрат на перехідники. Конструкція димоходу в котлі передбачає як горизонтальне підключення, так і вертикальне. Перестановка положень проводитися за допомогою спеціального зʼємного фланця і заглушки, які просто поміняти місцями.
- Транспортувальні отвори з боків котла спрощують процес перевезення обладнання та установки в місце монтажу.
Особливості DTM Turbo:
- Економна витрата палива.
- Високий показник ефективності ККД 86%.
- В основі надійний трубчастий теплообмінник.
- Об'ємна топкова камера.
- Котел укомплектований сучасною, надійною автоматикою і вентилятором.
- Круглий перетин димоходу з можливість горизонтального і вертикального підключення.
- Можливість регулювання герметичності дверцят за допомогою регулювального болта.
- Транспортні отвори.
- Піддон для збору попелу.
- Патрубок для підключення групи безпеки.
- Простота обслуговування і експлуатації.
- Висока якість виготовлення.
- Мережа сервісних центрів в Україні.
Схема котла в розрізі:
1. Дверцята для очищення зольника.
2. Дверцята камери згоряння.
3. Дверцята камери завантаження палива.
4. Дверцята теплообмінника.
5. Болт регулювання ущільнювача.
6. Автоматика.
7. Патрубок подачі теплоносія.
8. Універсальний патрубок приєднання димоходу.
9. З'ємна кришка димоходу (ревізійна).
10. Отвори подачі повітря.
11. Патрубок повернення теплоносія.
12. Зливний патрубок.
13. Колосникова решітка.
14. Камера зольників.
15. Регульовані ніжки.